keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Pikkuruinen löytö

Minä luulin ettei älypuhelimissa ole pikkuista reikää, johon kännykkäkorun saisi kiinni. Olin väärässä! Joku ilta pyörittelin puhelinta kädessä ja - kas - korun paikkahan löytyi! Lisäosalla kännykkäkorun kiinnittäminen mikrofoniliitäntään oli kätevää, mutta tämä on vielä parempi paikka korulle. Takakansi vain auki, nauhan ujutus reiästä ja hammastikulla varmistus, että naru meni pienen koukun taakse. Nyt koru ei mene kameran eteen. Kännykän kamera kun on meillä erittäin ahkerassa käytössä. :)


6 kommenttia:

  1. Kaunis koru. :) Mulle on täysin tuntemattomia käsitteitä a) älypuhelin b) kännykkäkoru. :D Kamera mun 8 vuotta vanhassa puhelimessa kyllä on, mutta kuvamuisti on tullut jo 7 vuotta sitten täyteen, enkä ole jaksanut siirtää kuvia koneelle, kun se on niin työlästä puuhaa, yksi kerrallaan pitäisi siirtää bluetoothin avulla. Mutta mulla ei ole edes vanha puhelin - miehen veljellä on edelleen puhelin, jonka mieheni osti hänelle v. 2000! :) (hänellä tuskin on myöskään kännykkäkorua... ;) )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelin muutama vuosi sitten, että pärjään kyllä ilman älypuhelinta. Kun sellaisen sitten kuitenkin hankin niin nyt ei osaisi olla ilman. :)

      Poista
  2. Ihana Enkeli! Mulla iPhone, eikä siihen voi korua laittaa :( Mukavaa viikonloppua sinne!
    tuksu-mummeli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Kuulokeliitäntään saa kiinni kännykkäkorun sellaisella lisäosalla. Aiemmassa tekstissäni, joka on linkkinä tuossa, on kuva siitä "tutista".

      Poista

Kiitos paljon kommentistasi! Se ilahduttaa aina! :)
Jätäthän kommenttiisi aina myös nimesi. On mukava tietää, ketkä ovat vierailleet blogissani.