keskiviikko 28. elokuuta 2013

Korkkarit

Elokuun alussa vastasin haasteeseen ja siinä kysyttiin mitkä ovat lempikenkäni. Vastasin, että korkkarit. Niitä löytyy mustina, ruskeina ja valkoisina eri mallisia. Ajattelin, etten mä koskaan käyttäisi minkään muun värisiä kenkiä. Nyt mieleni on kuitenkin muuttunut. :)

Mulla on punaiset korkkarit! :)


Sunnuntain urheiluruudun toimittajalla oli yllään musta mekko ja punaiset korkkarit. Siitä se idea tuli. :) Ja pitihän kenkien seuraksi hankkia kaunis pikkulaukku. :) Kengät ja laukku löytyivät kenkäkaupan loppuunmyynnistä.

Arvelen, että joku lukijani voi miettiä, että koskas tuollaisia kenkiä pidetään. Vastaukseni on, etten vielä tiedä. :) Tykkään käydä oopperassa, teatterissa ja konserteissa. Jospas tulisi juhlat tai muu juhlava tilaisuus pukeutua hienosti ja laittaa nämä kengät. Uskon, ja ainakin haaveilen niin. :)

7 kommenttia:

  1. Mää en pystyis ikinä pitämään tuollaisia korkkareita. Mun lempikengät on mahdollisimman matalapohjaiset, leveäkantaiset ja leveäkärkiset. :D Yhteen aikaan mulla oli vain kahdet kengät: talvi- ja kesälenkkarit. Nyt oon koittanut ostaa kenkiä, joita voisi pitää hameen kanssa, mutta matalakantaisia ne on edelleen.

    Mulla ei muuten ollut yksiäkään mustia kenkiä ennen viime perjantainta! Silloin hoksasin, että jos meinaan kansallispukua joskus pitää, niin tarvitsen mustat avokkaat - onneksi löytyi sellaiset (matalakantaiset ;) ) lähikirppikseltä 2 eurolla. :)

    Mutta siis söpöthän nuo sun korkkarit on, ja kiva juttu, kun osaat korkkareita käyttää, sekin on varmasti oma taitolajinsa. :)

    VastaaPoista
  2. Minä omistan kanssa jonkun verran korkkareita, mutta niitä tulee liian harvoi käytettyä. Nämä sun löytämät kengät ovat kyllä ihanat ja pirtsakat :) Tuo pikkulaukku on juuri sopiva kenkien kanssa ja niin ihana :)

    VastaaPoista
  3. MariJ, yleensä mullakin on matalakantaiset kengät. Mutta juhlahetkiin erityiset juhlakengät. Kyllä sitä korkkareilla kävelemistä pitää kotona vähän harjoitella ettei näytä siltä, että on puujalat. :)

    VastaaPoista
  4. :), OI! jos olisin 50 vuotta nuorempi, minulla varmasti olisikin oikeasti tuommoset punaiset korkkarit!
    Aivan ihanat ne on :)
    Vaan mulla on vaikeuksia pysyä pystyssä edes Aino-tossuilla, joten päiväuniin nuo jää *nauraa*
    tuksu

    VastaaPoista
  5. Tuksu, päiväunissahan voi kävellä vaikka millaisilla korkkareilla. :)

    VastaaPoista
  6. O la laa, ihanat kengät! Korkkarit on mullakin jalassa monena päivänä viikossa, mutta omani ovat paljon tylsemmän värisiä. Kyllä se sopiva tilanne tulee eteen, jolloin saat sujauttaa nuo jalkoihin. Nuohan on kuin Carrie Bradshawn kaapista... :D

    VastaaPoista
  7. Jospa tuollaiset ihanuudet kuuluvat sarjaan arjen pieniä iloja.Mun "korkkarit"ovat jo vuosia olleet Sievin jalkineen hollannikkaat,Ne käy kesää talvea ja ei paina eikä purista,Sitä se tämä vanhuus teettää,kaikesta kauniista joutuu luopumaan ------------------------nyyh.

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi! Se ilahduttaa aina! :)
Jätäthän kommenttiisi aina myös nimesi. On mukava tietää, ketkä ovat vierailleet blogissani.