maanantai 22. heinäkuuta 2013

Askartelun iloa arjessa

Vuosien varrella minulle on kertynyt kaikenlaista askartelutavaraa. Välillä olen tehnyt inventaariota ja olen yrittänyt pienentää varastoani, mutta toisaalta pienellekin paperinpalalle tai nauhanpätkälle voi löytyä käyttöä. Sadepäivä on sopiva päivä avata askartelutarvikelaatikko ja antaa ideoiden virrata.


Tällä kertaa syntyi kaksi korttia. Minulla on yleensä joitakin kortteja varastossa ihan vain varalta, jos joskus tarvitsee. Viime aikoina olen askarrellut niitä itse. Tällä kertaa syntyi kaksi syksyisen sävyistä korttia ihan vain niistä tarvikkeista, mitä askartelutarvikelaatikosta sattui löytymään.


Pää pursusi ideoita ja kun Pikku-Mimmi nukkui, niin askartelin hieman lisää. Päällystin neljä tulitikkuaskin muotoista ja kokoista rasiaa myös niillä satunnaisilla tarvikkeilla, mitä laatikosta löytyi. Vielä en tiedä, mitä rasioilla teen, mutta onpahan olemassa. :)


Tulipa hyvä mieli, kun askartelin pitkästä aikaa. :)

6 kommenttia:

  1. Mää kans oon innostunut korttiaskarteluista (tosin en esittele niitä blogissani), mutta en osaa tehdä varastoon, vaan teen aina sitä mukaa, kun tarvetta on. Joskus, kun inspis iskee, niin täytyy miettiä kaikki mahdolliset synttärit yms. muutamaksi kuukaudeksi eteenpäin, ja askarrella niihin kortit valmiiksi. Tosin nykyään ei ole tapana muistaa ihmisiä kuin tekstiviestionnitteluilla; pyöreitä synttäreitä, lapsia, vauvoja ja valmistuvia sitten muistan kortilla, eli ei niitä kortteja tarvitse lopulta kuin ehkä 5-10 vuodessa... ;) Mutta oon tehnyt jo valmiiksi esim. synttärikortin ensi tammikuussa pyöreitä täyttävälle! :D

    VastaaPoista
  2. ne ovat niitä ihania hetkiä kun lapsi nukkuu ja saa tehdä omia juttujaa.
    nyt kun lapset on isoja, aikaakin olisi, mutta puuttuu se inspiraatio tehdä. tarvikkeitakin olisi...

    VastaaPoista
  3. Voi..noi pienet tulitikkurasiat on vieneet sydämeni. Oon tainnut käyttää jo kaikki mitä teit mulle. Täytys hankkia lisää bokseja ja yrittää ite tuhertaa niitä...sulla tosin on se magic touch semmosiin et niist syntyy kauniita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pienet laatikot syntyivät kuin itsestään. :)

      Poista
  4. Kauniita kortteja! Inspiksen iskiessä on paras tarttua toimeen, kun kerran on tarvikkeitakin noin mojova määrä. Epäilemättä kauniille rasioille löytyy uusi omistaja tai sopiva käyttötarkoitus.

    VastaaPoista
  5. inspiraatiota ois vaan ei aikaa...mä teen myyntiin asti kortteja :D

    VastaaPoista

Kiitos paljon kommentistasi! Se ilahduttaa aina! :)
Jätäthän kommenttiisi aina myös nimesi. On mukava tietää, ketkä ovat vierailleet blogissani.